vafan?

Vad är det med mig igentligen? Varför känner jag jämt att jag har en sådan kraving för att skriva när jag sitter på buss eller tunnebana? Jag förstår inte. Vad är det för fel med att kanappra ner saker när man sitter hemma i lugn och ro och har det nice? Nej nej, påväg måste man ju vara. Helt hopplöst. Betyder inte detta att jag måste typ, ta med mig datorn till skolan och shiet, bloggga när man siter på bussen eller något? Orkar man det tro? Näh vi får se, blogga är ju inte riktigt min grej eftersom man tydligen måste spy galla över någon annan för att folk ska läsa ens blogg. Skit kul ju. Nej juste! Man ska vara blond också, fasat det är jag ju? Iaf halft?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0