Somnade visst

Mycket duktigt av mig. En dag jag hade planerat in för total städning av rummet och pluggande började med att jag däckade när jag kom hem.. och sov i fucking 3 timmar! Antar väl att jag behövde det men i helgen kommer det bli skärpning och plugg. Fast jag undrar om det kommer gå med tanke på morsans stupida sambo som tycker "Vadå plugga? DU ska kasta och stapla ved". Ye right.. Like that going to happen this weekend. NOT! Inte om jag får bestämma men det kommer jag nog inte med tanke på vem vi pratar om. Damit I hate him. Imorgon tror jag inte jag kommer få till spc mycket plugg heller faktiskt. Jag och morsan ska gå runt lite på stan för oss själva (Väldigt skönt faktiskt) och sedan ska vi ha en lite "finare" middag med rästen av familjen på hans sida pga att hans son fyller 20. Woho för honom, synd bara att hjärnan inte passar oldern för fem öre.

Nej nej, Städa var det ja.. och se på "How I met your mother" <3. Chao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0