Inte ok

Ok idag blev jag rädd. det är inte ok att vara spraytanad och använda en foundation som är tre nyanser mörkare än tanen om inte mer.

Vad kan vi få ut av det här inlägget då? Jo, att jag kollade igenom hon som låg på dagens "mest lästa" lista på plats nr 2 här på blogg.se. Happ inget speciellt med det okej bläddrar ner lite, hon pratar taning ok fine, bläddrar ner lite till. Detta mina kära vänner fick mig att rammla ur stolen av förtvivlan över att folk i min egen ålder fortfarande inte har lärt sig att sminka sig snyggt. Flickorna på bilden skulle säkert vara jätte vackra om man skrapade av spacklet och sminkade dem snyggt. Du är så vacker utan spackeeel.  Nej läskigt var det. Tror ni mig inte.... se själva

Any how... min älskling blir ihop sparad snart... fan den kostar ju bara 4 tusen 5 hundra med frakt 8'D *idiot*
Vivienne Westwood för evigt <3


(klicka på texten över för att se ;D)

Kommentarer
Postat av: muppen

jackan e jättefin.

2009-05-13 @ 15:37:22
URL: http://muppens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0