Så var det ju det här med att komma ihåg att blogga...

Jag måste vara dum i huvudet. Här sitter jag, väkt av Alvin och Calle som tycke att det var en bra ide att ringa mig kl 8 en vardagsmorgon på sommarlovet, efter att de varigt på ett Post Apoc lajv. God morgon på er också sötnosar.

Aja, så varför påstår jag nu att jag är dum i huvudet då? Jo för att jag siter på Råksta station och skriver detta när jag klev upp för en kvart sedan och nu är på väg ner till söder-helvete.(Slöddertälje/Järna). Men vad gör man inte ibland för att träffa pojkvännen huh?

Inte har jag ätigt frukost heller mitt jävla pucko. Aja har bara mig själv att skylla. Som tur är har det bärbara nätet skitbra täckning utomhus.

Titta där kom min t-bana. Nice, om bara ca 1½ timme är jag i Järna om jag har den turen såklart. Kommer ju säkert att missa pendeln precis när jag kommer fram till T-centralen. Blä.Well well Over and out for now bro.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0