OHOHOHOH

Ibland känns livet som om det vill gå och hänga sig. Igår var dock inte en sådan dag alls. Eller både ja och nej eftersom jag är lite smått skylldig till att en av mina bästa vänner precis dumpat sin flickvän. Men igentligen har jag bara en sak att säga om hela cituvationen. HALLE-FUCKING-LULIA!

Jag känner mig som ett totalt as, men lcykan skiner igenom fånsmilet och glädje skutten.

ÄNTLIGEN
kan vi umgås med honom utan att han börjar må dåligt pga att hon ringer upp och blir as förbannad för att vi är tjejer. (Kallar honom otrogen och annat shit)
ÄNTLIGEN
kan man umgås tillsammans med honom med andra av våra vänner pga att hon inte längre finns där och misstycker.
ÄNTLIGEN SLIPPER VI HENNES JÄVLA STYRANDE OM VAD HAN SKA OCH INTE SKA...



Ush vad elakt jag är... ha-ha-ha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0