Beslutsångest

Idag har jag påbörjat en PMS dag. Gick upp en stund runt nio och gav katten mat och vatten och sedan segade jag mig tillbaka till sängen och halvsov fram till klockan ett. Sedan dess har ajg legat i sängen, sätt på The Nanny och gjort kola. Hade tänkt fortsätta dagen på detta sätt faktiskt.

Känner mig någorlunda nere. Calle är på medeltidsveckan med sin medeltidsförening och springer i kyrkan åtta gånger omd dagen (Kristen tempelriddar order). Det värsta är att han kommer vara där en vecka och gotlands resor är billiga. Jag har varigt väldigt nära att ta nästa färja ner till gotland, ringa upp honom och träffa honom.. iaf för ett litet tag.

Då skulle ju bara frågan vara. Vart skulle jag sova? Martin skulle vara ett solklart alternativ men Calle gillar inte att jag skulle sova hos ett av mina ex... Kan jag förstå ifs så. Aja vi får se hur det går och vad jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0