Ankliv

Jag sitter här och är nostalgisk och försöker komma på något bra att skriva. Yttligare en morgon då jag klivit upp, duschat och gjort mig i ordning alldeles för tidigt, men det gör inget. Att sitta och slöa och ta det lugnt innan skolans hysteri börjar att göra sig redo för yttligare en vecka. Vill inte riktigt, men vad bryr sig världen om det? Det värsta är att jag vill ju gå i skolan, jag har alltid älskat att lära mig saker och det är väl lite därför jag även vill bli lärare. Men mitt problem här uppe är de flästa i vår klass. Eller, det är fel att skylla på en individ eftersom vi alla verkar konsentrera oss på att göra det förjävligt för varandra (lite överdrift men något åt det hållet). Det ger mig.. lixom ingen lust att gå till skolan. Det är väldigt synd men så är det.

Nej slut på klag, sitter iaf här och lyssnar på gamla intros till barnpogram. Kärlek I say, kärlek. Självklart delar jag med mig av min nostalgi xD

http://www.youtube.com/watch?v=lRpYy2UVqTc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0